*Jeśli nie ma innej możliwości odciąć dopływ powietrza przez zatkanie
wlotu filtra powietrza
* awaria elektromagnesu odcinającego w układzie paliwowym.
* Wyłączyć silnik naciskając dźwignię "Stop" w komorze silnikowej
Silnik przyspiesza mimo utrzymywania pedału przyspieszenia w stałym położeniu
* Awaria regulatora odśrodkowego pompy wtryskowej
Gwizdanie lub stukanie silnika podczas przyśpieszania lub jazdy pod górę
* Nieodpowiedni gatunek paliwa.
* Napełnić zbiornik paliwem odpowiedniego gatunku
* Konieczność wykonania regulacji pompy wtryskowej
Plamy oleju pod silnikiem
* Nieszczelność uszczelki miski olejowej i/lub uszczelki korka spustowego oleju; sprawdzić i wymienić w razie potrzeby
* Nieszczelność uszczelki pokrywy zaworów z przodu lub z tyłu silnika
* Nieszczelność przednich lub tylnych uszczelniaczy olejowych wału
korbowego
* Nieszczelność obudowy filtru oleju
* Nieszczelność chłodnicy oleju lub jej przewodów
* Nieszczelność czujnika ciśnienia oleju
* Nieszczelność olejowego przewodu zasilającego lub powrotnego
turbosprężarki
Źródło pochodzenia artykułu: Internet.
Forum 202.pl (z podziękowaniem)
Autor "Zając491".
Wybór i uzupełnienia moje.
_________________ Nie udzielam porad na PW. Od tego są odpowiednie forumowe Działy.
Pamiętaj! Gdy jeździsz szybko, później będą Cię wolno nieśli.
Szczęście jest na świecie jedyną rzeczą, która się mnoży kiedy ją dzielisz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach