Autor |
Wiadomość |
Nemo
Administrator
Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 5668 Skąd: Koszalin |
|
Najczęstsze problemy z silnikiem |
|
Zestawienie usterek układu zasilania
Silnik nie daje się uruchomić.
* Brak paliwa w zbiorniku.
* Zbyt mała prędkość obrotowa podczas rozruchu. Sprawdzić, czy olej
smarujący jest o właściwej gęstości, następnie stan akumulatora,
rozrusznika i złącz elektrycznych.
* Zapowietrzony układ paliwowy.
* Zanieczyszczone paliwo.
* Nieszczelne lub załamane przewody paliwowe niskiego ciśnienia,
zatkane przewody powrotne.
* Nieprawidłowa kolejność zapłonu.
* Nieszczelne przewody lub złącza przewodów wtryskowych.
* Niewłaściwe działanie pomocniczych urządzeń rozruchowych.
* Uszkodzona pompa wtryskowa. Sprawdzić pompę. Jeżeli uszkodzenia
nie można naprawić, wymontować pompę i oddać ją do warsztatu
specjalistycznego.
* Uszkodzone wtryskiwacze.
* Zbyt niskie ciśnienie sprężania.
* Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia wtrysku.
Nadmierne dymienie silnika
* Uszkodzona pompa.
* Uszkodzone wtryskiwacze.
* Zbyt niskie ciśnienie sprężania.
* Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia wtrysku.
Nierównomierna praca silnika, "wypadanie zapłonów"
* Zagnieciony przewód wtryskowy.
* Zapowietrzenie układu paliwowego.
* Uszkodzona pompa wtryskowa.
* Wadliwe wtryskiwacze.
* Zbyt niskie ciśnienie sprężania.
* Nieprawidłowa kolejność zapłonów.
* Nieszczelne przewody wtryskowe.
* Nieprawidłowa świeca zapłonowa (patrz art. o świecach zapł.)
Zmniejszenie mocy silnika i nadmierne zużycie paliwa.
* Nieprawidłowe odpowietrzenie zbiornika paliwa.
* Nieszczelny przewód paliwowy niskiego ciśnienia.
* Niewłaściwa maksymalna prędkość obrotowa.
* Nieprawidłowe działanie układu dźwigni pedału gazu. Sprawdzić, czy
dźwignia sterująca na pompie daje się przestawić od zderzaka do
zderzaka.
* Nieprawidłowe zamocowanie pompy wtryskowej.
* Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej.
* Zbyt mała ilość paliwa.
* Sprawdzić, czy wylot spalin nie jest dławiony.
* Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia wtrysku.
* Zatkany przewód powrotny.
* Zbyt niskie ciśnienie sprężania.
* Wadliwe wtryskiwacze.
* Nieprawidłowa kolejność zapłonu.
* Nieszczelne przewody wysokiego ciśnienia.
* Zbyt niskie ciśnienie w oponach lub niewłaściwy rozmiar opon.
Nieprawidłowa prędkość obrotowa biegu jałowego i maksymalna prędkość obrotowa.
* Niewłaściwa prędkość obrotowa biegu jałowego.
* Zapowietrzenie układu paliwowego.
* Zbyt mała ilość paliwa.
* Zatkany przewód powrotny.
* Zbyt niskie ciśnienie sprężania.
* Wadliwe działanie wtryskiwaczy.
* Nieszczelne przewody wtryskowe.
* Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej.
Wystąpienie wycieku paliwa i/lub zapachu oparów paliwa.
* Nieszczelność przewodu paliwowego zasilania lub odpowietrzenia.
* Zbiornik przepełniony.
* Napełniać tylko do momentu automatycznego wyłączenia dystrybutora.
* Wydobywanie się oparów paliwa z nieszczelnych przewodów układu.
* Nadmierne zużycie wewnętrznych części lub nieprawidłowa regulacja
układu wtrysku paliwa.
* Poluzowane lub nieszczelne przewody wtryskowe paliwa.
* Nieszczelność pompy wtryskowej paliwa..
Źródło pochodzenia artykułu: Internet.
Forum 202.pl (z podziękowaniem)
Autor "Zając491".
Wybór i uzupełnienia moje.
_________________ Nie udzielam porad na PW. Od tego są odpowiednie forumowe Działy.
Pamiętaj! Gdy jeździsz szybko, później będą Cię wolno nieśli.
Szczęście jest na świecie jedyną rzeczą, która się mnoży kiedy ją dzielisz. |
|
Pią Mar 06, 2015 09:55 |
|
|
Reklama
|
|
Pią Mar 06, 2015 09:55 |
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|